We zijn er bijna - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu We zijn er bijna - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna

Door: Remko

Blijf op de hoogte en volg Remko

28 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Hallo familie, vrienden en kennissen.

Rije rije rije in een wagentje...
Daar lijkt het wel even op, ja.
Zo ben je aan de westkust, zo ben je weer aan de oostkust.
Via Tasman Np en de Marlborough sounds zijn we naar Picton gereden. Schitterende baaien en vergezichten glijden aan ons voorbij.
Hierbij staat ook de link naar de foto's van de afgelopen ritten (Invercargill naar hier)
Even weer kopieren naar de adresbalk:
http://www.mijnalbum.nl/Album=UQCSMEAT

Verder gaat alles naar wens en genieten
en lachen we volop.
We gaan zoals het er nu uitziet via Lewis en Arthurs pass naar Christchurch waar we vrijdag aan willen komen. Zo'n 500 km te gaan dus.
Daarom houden we het ook even hierbij.
Groetjes van ons beiden
Remko en Erwin

  • 28 Maart 2007 - 08:18

    Joanne:

    Foto's zien er weer mooi uit! Ben ook erg benieuwd naar de verhalen en foto's over een paar dagen.
    Veel plezier de laatste daagjes samen!

    groetjes, Jo

    p.s. Hebben jullie al walvissen gezien??
    p.p.s. Ben ik nou de eerste? ;o)

  • 28 Maart 2007 - 08:25

    Frank:

    Heej vrienden!

    Lekkere foto's weer zeg; op de slippertjes in 't bos, en Rem ik wist niet dat je je auto zo verbouwd had?? haha!

    Mannen het geniet nog ff lekker verder!

    Gegroet!
    Frank

  • 28 Maart 2007 - 11:15

    Mark(ie):

    Eej Schip,

    het is alweer een tijdje geleden maar goed om te lezen dat je het nog steeds super hebt daar! (had ook niet anders verwacht ;) )

    Hou je haaks en ik lees snel weer even bij!

    Groet

    Mark

  • 28 Maart 2007 - 11:33

    Tom:

    echt supergaaf die foto's.....

    ik mis jullie wel hoor....

    groetjes tom

  • 28 Maart 2007 - 12:13

    Leendert & Janet:

    Ha Remko,

    we gaan vanavond even rustig kijken. Groet,
    L en J

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Remko

hallo kijkbuiskinderen. Ik ga eens verder kijken waar ik mijn huis neer ga zetten. Nederland is voor mij te krap letterlijk en figuurlijk. Ik hoop dat mijn verhalen en (vele) foto's je kunnen (blijven) boeien. Meld je aan met je email adres, en ik zorg dat je een berichtje krijgt als ik weer wat geschreven heb. groetjes Remko

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 100647

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 30 Augustus 2013

De lucht in

22 September 2011 - 30 Mei 2012

Beloofd is beloofd

12 September 2009 - 07 September 2010

Op (naar) de toekomst

14 Juli 2010 - 21 Juli 2010

Vol vertrouwen

23 Augustus 2006 - 22 Oktober 2007

Gauw weer weg

18 Oktober 2004 - 30 September 2005

Mijn eerste reis vastgelegd op een blog

Landen bezocht: