kannibalisme...... of toch niet. - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu kannibalisme...... of toch niet. - Reisverslag uit Invercargill, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu

kannibalisme...... of toch niet.

Door: Remko

Blijf op de hoogte en volg Remko

13 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Invercargill

Kanonne, wat was het koud hier.
Als we nog een pinguins willen kijken!
Nou ja we hebben de zeldzame geeloog gezien en ook de "gewone" zwarte pinguin.
'S avonds kwam het met bakken naar beneden. We aten bij een vuurtoren met 3 dode halfvergane schapen erbij.
Ook lekker hoor, een keer schaap eten. :-)
Rijst en een blik saus...Erwin vond het geen succes, maar goed je wilt backpacken of niet.
Eten wat de pot schaft dan, he.
Het enige wat ie kon uitbrengen was: " Hier gaan we niet slapen hoor!" en "Echt snel weg hier".....en dat is dan een echte schapenkop.
Ok, dat je geen kannibaal wil worden genoemd.....

Verder gaan we zo door richting Te anua, de toegang tot Fjordland NP. Waar de sounds zijn.
Afhankelijk van het weer gaan we veel wandelen, maar waarschijnlijk wel dagwandelingen want meerdaags is wat lastig met een blaar, en ook zonder matje.
Deze is kwijtgeraakt op Erwin zijn vlucht, maar ook een brandertje is handig en dat hebben we ook nog niet.
Okay veel ideeen en plannen, we gaan ze later rapporteren.
Voor nu een hartelijke groet.
Erwin en Remko

Helga:

Have fun

• 13 Maart 2007 - 08:03

Leendert & Janet:

Zullen we dan maar even vertellen dat het hier 15-16 graden is èn zonnig?

Groetjes,
    L en J

P.S. Helga, gefeliciteerd! Dit keer heb jij ècht gewonnen!!!

• 13 Maart 2007 - 10:14

Beukelman,J&W:

,t jonge nog aan toe,dit is afzien!Niets voor onze leeftijd.Hier is het heerlijk lenteweer.Het ga jullie goed op de verdere reis.Hartelijke groeten van tante Janny en oom Wim

• 13 Maart 2007 - 20:48

San En Ing:

Nou schip zo te horen heb je alles goed geregeld!
    Hmmmm...

• 18 Maart 2007 - 20:19

David:

Haha, Errie, nie zo zeiken hoor! Ben al benieuwd naar de verhalen! Heel veel goeds daar he mannen!

• 20 Maart 2007 - 11:32

Alex:

Klinkt goed mannen!

Das ff wat anders dan die wereldgerechten Erwin...

Enjoy yourselves!

Ciao, Alex

Remko

hallo kijkbuiskinderen. Ik ga eens verder kijken waar ik mijn huis neer ga zetten. Nederland is voor mij te krap letterlijk en figuurlijk. Ik hoop dat mijn verhalen en (vele) foto's je kunnen (blijven) boeien. Meld je aan met je email adres, en ik zorg dat je een berichtje krijgt als ik weer wat geschreven heb. groetjes Remko