Met z'n tweeen - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu Met z'n tweeen - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu

Met z'n tweeen

Door: Remko

Blijf op de hoogte en volg Remko

04 Maart 2007 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hallo peoples
tis te lang geleden dat ik een bericht heb geplaatst, maar dat heeft zo zijn redenen.
geen internet, geen tijd, smoesjes ik weet het.

Nou ja ik zit dus in Christchurch na een makkelijke overtocht uit wellington, naar picton.
Vandaar naar het westen langs de sounds.
Schitterende rit, vele mooie plaatjes, die ik zo nog probeer te plaatsen.
Via Nelson ging het naar de lakes, veel zandvliegen maar goed, daar heb ik mijn 1e echte tramp gedaan.
2.5 UUR de berg op en neer.
mooie vieuws, nog mooiere plaatjes.
Toen had ik geen geheugen meer voor foto's dus toen ik door Arthur's pass reed baalde ik stevig.
Maar genieten met de grote G!

Ik ben in Christchurch bij de broer van Lucie aangekomen en zaterdag de 3e hebben we samen Erwin afgehaald na een lange vlucht van 37 uur (deur tot deur)
Zijn rugzak kwam 8 uur later want die was er
in Auckland per ongeluk al uitgegaan.

Nu staat alles gepakt en na even shoppen kunnen we rond een uur of 3-4 vanmiddag Christchurch uitrijden.
Schitterend weer vandaag dus WS eerst door Arthur's pass naar de westkust.
Anders naar het zuiden.

Zeg de groetjes voor nu, en tot later.
Remko en Erwin

De link naar de foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=TFCTJED3

de link naar ALLE foto's werkt niet dus even bij alle berichetn de juiste link klikken.
:-)

  • 05 Maart 2007 - 00:27

    Arno:

    Leuk dat je nu met z'n tweetjes bent. Gezellig!

    Kijk uit naar de foto's.

  • 05 Maart 2007 - 07:24

    Annemarie:

    Fijn dat Erwin goed is aangekomen! Geniet er lekker van met z'n 2-en. Zo te zien is het Zuidereiland ook schitterend! Wederom schitterende foto's ook, Snakie!

  • 05 Maart 2007 - 08:03

    Leendert En Janet:

    Ha Remko!

    Groeten van ons!

  • 05 Maart 2007 - 08:54

    Frank:

    oh oh Errie hou je tas dan ook gewoon bij je ;-)!
    Veel plezier mannen!

  • 05 Maart 2007 - 13:43

    Helga:

    Veel plezier met z'n tweeën

  • 05 Maart 2007 - 18:23

    Helga:

    Het zijn trouwens weer mooie foto's geworden zeg! Wat een prachtig land, ik kan mij voorstellen dat je daar wel even lekker in rond kan trekken. Geniet ze!

  • 05 Maart 2007 - 21:05

    San En Ing:

    Rem Schip Bel Er!
    leuk!
    Mooi weer?
    Mooie foto's Schip, probeer je zo'n paddestoel nog wel eens uit, of levert dat de nodige maagkrampjes op?

  • 06 Maart 2007 - 10:01

    Joanne:

    Ha Rem,

    schitterende foto's weer; ik heb er net met wat van collega's zitten genieten.
    Als je Erwin dat fotogevoel bij zou kunnen brengen... ;-)

    Maar boven het foto's nemen vooral allebei heel erg genieten!

    Groetjes uit het regenachtige Barendrecht,

    Joanne

  • 06 Maart 2007 - 18:53

    Harald:

    Ha Rem & Ko,

    genieten pur sang, ene vat geen kou boys want volgens mij had je een beste branding (vlgs foto in kantlijn)

    Salut

  • 07 Maart 2007 - 10:46

    Martine:

    hai Heren.

    als aan het genieten van het m0oie Land, en van jullie heeeerlijke vakantie! Dat zit er wel DIK in!

    Echt Super foto's!
    mijn Complimenten :D

    veel plezier nog en kom heelhuids terug.Jij 0ok Erwin ;)

    groetjes Martine


  • 07 Maart 2007 - 14:44

    Marjan De Jong:

    Hoi Remco,
    Klinkt weer leuk allemaal, maar wat is een tramp??? Trouwens is die Erwin een bekende erwin??
    Groetjes van ons allemaal!

  • 13 Maart 2007 - 04:57

    PETER:

    Great "sunnies", but, how much ice cream can one Dutch person eat at one time? By the looks of it,a great deal - yummy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Remko

hallo kijkbuiskinderen. Ik ga eens verder kijken waar ik mijn huis neer ga zetten. Nederland is voor mij te krap letterlijk en figuurlijk. Ik hoop dat mijn verhalen en (vele) foto's je kunnen (blijven) boeien. Meld je aan met je email adres, en ik zorg dat je een berichtje krijgt als ik weer wat geschreven heb. groetjes Remko

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 100650

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 30 Augustus 2013

De lucht in

22 September 2011 - 30 Mei 2012

Beloofd is beloofd

12 September 2009 - 07 September 2010

Op (naar) de toekomst

14 Juli 2010 - 21 Juli 2010

Vol vertrouwen

23 Augustus 2006 - 22 Oktober 2007

Gauw weer weg

18 Oktober 2004 - 30 September 2005

Mijn eerste reis vastgelegd op een blog

Landen bezocht: