opschieten - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu opschieten - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu

opschieten

Door: Remko

Blijf op de hoogte en volg Remko

06 September 2007 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Daar was tie nog een keer.

Enorm bedankt voor alle fijne reakties zover. Heel leuk.

Ondertussen alweer 1 jaar en 2 weken van huis. Nog zo'n 2 maandjes te gaan en dan zijn we er weer. :-)
Het gaat erg hard he, zo'n jaar.
Het is ook alweer even geleden dat ik gestopt ben met reizen, door de kou.
En tot nu toe is het nog niet veel beter.
Overdag kan het heerlijk zonnig zijn en loop je in je t shirt met korte broek buiten. Maar zodra de zon ondergaat moet je maken dat je binnen komt of je dik aankleed want dan zakt de temperatuur met 5 graden per minuut!
Snachts is het rond de 5 graden schat ik zo. Te koud voor een met australische warmte verwende ex-Hollander!

Nog steeds vanaf de ranch in Rotorua, waar ik lekker aan het hobbien ben. het is hard buffelen af en toe, maar om het nu werk te noemen...;-)

Ik heb de foto's van het noordereiland eindelijk geplaatst gekregen.
Het duurde even, met computer reparaties, uitzoeken en uploaden enzo, maar dan heb je ook wat.
Veel kijkplezier dus.

Uiteraard is het maar een selektie en kom ik als ik thuis ben de eerste 3 maanden het huis niet uit vanwege het uitzoeken, maar het is dan toch winter.

Lekker bij de kachel met een bakkie hollandse pleur :-)

Ik ga zo maar eens naar bed en voor jullie begint de dag net.

Groetjes en tot later

Jullie globetrotter



Voor de laatste map foto's ga naar:
http://www.mijnalbum.nl/Album=GOF7648Z

  • 06 September 2007 - 14:46

    Joanne:

    Ha Rem,

    Lijkt me gezellig over een paar maandjes al je verhalen te horen en foto's te zien!
    (Kunnen we misschien nog weer ns een avondje Tijd doen, is nu al weer erg lang geleden...)
    Genietse nog!

    liefs, Jo

  • 06 September 2007 - 18:38

    Leendert & Janet:

    Allereerst een berichtje voor Helga: we hebben je nu echt uuuuuuuren de tijd gegeven om als eerste te kunnen reageren maar nu kunnen wij het toch echt niet langer meer verdragen....

    Ha Remko! Hartelijke groet van ons allebei! Je foto's zien er weer schitterend uit (niet dat we ze gezien hebben maar dat komt nog wel een keer ;-)))
    We lopen inmiddels al bij de psych omdat je weer bijna terug komt (How to survive Remko) want wij vrezen dat je quarantaine-periode minder dan een week duurt (dus zijn ook al druk aan het inenten en zo).

    Groetjes van ons!

  • 10 September 2007 - 20:20

    San En Ing:

    Schip prachtige fotos man!
    November gaan we er een kiezen die we aan de muur willen hebben :)
    Het wordt overigens weer tijd dat je naar holland komt het is hier wat rustig aan het zijn. Je wordt gemist.

    In ieder geval nog veel plezier de komende maanden en de groenten!

    San en Ing

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Remko

hallo kijkbuiskinderen. Ik ga eens verder kijken waar ik mijn huis neer ga zetten. Nederland is voor mij te krap letterlijk en figuurlijk. Ik hoop dat mijn verhalen en (vele) foto's je kunnen (blijven) boeien. Meld je aan met je email adres, en ik zorg dat je een berichtje krijgt als ik weer wat geschreven heb. groetjes Remko

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 100654

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 30 Augustus 2013

De lucht in

22 September 2011 - 30 Mei 2012

Beloofd is beloofd

12 September 2009 - 07 September 2010

Op (naar) de toekomst

14 Juli 2010 - 21 Juli 2010

Vol vertrouwen

23 Augustus 2006 - 22 Oktober 2007

Gauw weer weg

18 Oktober 2004 - 30 September 2005

Mijn eerste reis vastgelegd op een blog

Landen bezocht: