rondom rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu rondom rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu

rondom rotorua

Door: Remko

Blijf op de hoogte en volg Remko

09 Oktober 2007 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Hallo luitjes

de tijd vliegt, en ik vlieg naar de Tijd.
Nou ja bijna dan. Nog enkele weekjes en dan sta ik op de stoep hoor.

Onderussen heb ik nog wat kiekjes op de fotosite gezet en de site bijgewerkt want sommige dingen werkten (weer) niet.
Als je naar de onderstaande site gaat kom je vanzelf bij de neiuwste foto's uit.
uiteraard staan alle andere er ook, dus als je nog foto's niet gezien hebt....

De lente is in volle gang hier, al zijn de nachten nog fris overdag de korte broek met t-shirt aan.

Groetjes uit een, steeds groener, nieuw zeeland.

Remko

www.globetrottertrip.mijnalbums.nl

  • 09 Oktober 2007 - 10:19

    Leendert En Janet:

    Nou... in dat geval: welkom in de herfst straks! Hier beginnen de blaadjes echt te vallen, hoor. Bomen zijn groen, bruin, rood en geel en worden met de dag toch wel wat kaler. Máár... prachtig weer! Al dagen!

    Groeten vanaf de andere kant van de planeet!

  • 09 Oktober 2007 - 19:56

    San En Ing:

    Rem nog enkele weekjes blijft wat vaag we willen graag toch echt een keer die beruchte aankomstdatum horen.
    Nou geniet er nog van al die groene bomen daar, hier vallen naast de vogels nu ook de bladeren van de bomen.

  • 10 Oktober 2007 - 08:33

    Helga:

    We zetten het biertje tijdig voor je klaar in de Tijd ;-)

  • 10 Oktober 2007 - 08:57

    Minca:

    He remko!

    nou geniet dan nog maar even lekker de laatste weekjes dat je daar bent!! enne die korte broek zou ik maar niet aantrekken als je weer hierheen komt...het wordt langzamerhand steeds wat frisser hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Remko

hallo kijkbuiskinderen. Ik ga eens verder kijken waar ik mijn huis neer ga zetten. Nederland is voor mij te krap letterlijk en figuurlijk. Ik hoop dat mijn verhalen en (vele) foto's je kunnen (blijven) boeien. Meld je aan met je email adres, en ik zorg dat je een berichtje krijgt als ik weer wat geschreven heb. groetjes Remko

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 100642

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 30 Augustus 2013

De lucht in

22 September 2011 - 30 Mei 2012

Beloofd is beloofd

12 September 2009 - 07 September 2010

Op (naar) de toekomst

14 Juli 2010 - 21 Juli 2010

Vol vertrouwen

23 Augustus 2006 - 22 Oktober 2007

Gauw weer weg

18 Oktober 2004 - 30 September 2005

Mijn eerste reis vastgelegd op een blog

Landen bezocht: