foto's - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Remko

Blijf op de hoogte en volg Remko

13 Augustus 2007 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Hallo luitjes!

als je vakjantie hebt en of op een andere manier tijd over...
er staan veel nieuwe foto's op mijn site van het laatste stuk op het zuidereiland.
Ik zag dat no gniemand ze had gezien dus ik geef de link nog een keer

www.globetrottertrip.mijnalbums.nl

of
http://www.mijnalbum.nl/Album=XAAFTUI4
http://www.mijnalbum.nl/Album=MUFUSKMV

voor de laatste foto's

Laat even weten als de 1e link het niet doet. (globetrottertrip)
de andere leid je ook naar de foto's maar heb ik er als een backup even bijgezet.
Er zijn wat problemen geweet op de site
met het bekijken van foto's.


oik verder alles gezond en wle, doe veel leuke projekten en het weer word ook beter.
vandaag voor het eerst weer in korte broek gelopen!!!!!
(ja het is nog steeds winter)

Ok, i kzal snle de foto's van het noordereiland plaatsen, maar de (andere)computer is nog steeds in reparatie...

groetjes
Remko

  • 13 Augustus 2007 - 06:24

    Miquel:

    Hey Rem,

    thanks for your message.
    Goed om te lezen dat alles okay gaat.
    Gods Zegen, Miquel

  • 13 Augustus 2007 - 06:53

    Annemarie:

    Jeetje wat een mooie foto's heb je maar weer gemaakt. Prachtig hoor! Ik heb weer genoten!!!

    Liefs annemarie

  • 13 Augustus 2007 - 08:15

    Tommes:

    er zitten weer een paar mooie kneiters tussen!

    Zeg wereldreiziger, wanneer eindigt je reis nu? Of heb je al een blijvend hutje gevonden?

    Zorg goed voor jezelf!

    Groetjes Aryanne en Tom

  • 18 Augustus 2007 - 17:40

    Helga:

    Hey remko,

    in afrika is het internet niet zo heel snel dus we kijken thuis even naar de foto's. Hier is het ook lekker warm, graadje of 35 tot 40.

    Veel plezier weer!

    X
    Helga & Martin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Remko

hallo kijkbuiskinderen. Ik ga eens verder kijken waar ik mijn huis neer ga zetten. Nederland is voor mij te krap letterlijk en figuurlijk. Ik hoop dat mijn verhalen en (vele) foto's je kunnen (blijven) boeien. Meld je aan met je email adres, en ik zorg dat je een berichtje krijgt als ik weer wat geschreven heb. groetjes Remko

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 100652

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 30 Augustus 2013

De lucht in

22 September 2011 - 30 Mei 2012

Beloofd is beloofd

12 September 2009 - 07 September 2010

Op (naar) de toekomst

14 Juli 2010 - 21 Juli 2010

Vol vertrouwen

23 Augustus 2006 - 22 Oktober 2007

Gauw weer weg

18 Oktober 2004 - 30 September 2005

Mijn eerste reis vastgelegd op een blog

Landen bezocht: