FOTO'S BEKIJKEN - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu FOTO'S BEKIJKEN - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu

FOTO'S BEKIJKEN

Door: Remko

Blijf op de hoogte en volg Remko

10 Juli 2007 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Hallo familie en vrienden,
het was wat stil, maar er valt ook niet zoveel te melden. Ik ben weer terug op de ranch omdat het -6 was snachts, en dat is zelfs voor deze Nederkiwi in zijn geisoleerde camper een beetje te koud :-)
Ik ben er morgen alweer 4 weken, man wat vliegt de tijd.
Ik reis nog wel verder door, maar dan moet het weer ook wel wat verbeteren. Net 1.5 week de hele dag hoosbuien gehad, op 1 dag na.

Foto's plaatsen komt ook nog, maar het internet is druk hier omdat het nogal eens uitvalt door server problemen.
Dus als het werkt wil iedereen. Ook DVD lezers hebben ze hier niet dus het word van Wellington naar Rotorua, geen zuider eiland meer dus :-(

Nog even de LINK voor de foto pagina, want ik hoorde dat het niet werkte of niet klopte. Hier staan al mijn foto's bij elkaar. Scheelt zoeken bij de berichten.

Ga naar:

en klik op het album dat je wilt zien (klik bekijken, en de hele reeks staat aan de rechterkant)

Okee, gegroet voor nu, veel kijkplezier en tot horens.

Remko

• 10 Juli 2007 - 10:24

Minca:

He remko!!

nou hoosbuien kennen we hier ook hoor; op dit moment onweert t er ook nog eens bij en zo gaat t al een paar weken... niet echt zomers weer dus.

he veel plezier weer verder!!

groetjes,

• 11 Juli 2007 - 17:10

Petra:

he remko,
    overnachten in een vrachtwagen was ook al niets voor je zonder standkachel he.
    maar ja het wordt van zelf weer mooi weer.

groetjes petra

• 11 Juli 2007 - 21:19

Marjan:

Lekker fris daar. Hier niet veel beter, het lijkt wel herfst. We zijn volop aan het klussen want we gaan verhuizen naar de Gravensingel. Vandaag kwam de dakkapel en het weer is niet best, het regent hier vreselijk. Zomer, wat is dat.

Groetjes van ons allen
    Marjan XX

• 03 Augustus 2007 - 08:16

Leendert En Janet:

Ha Remko!

Groeten van ons allebei. Wij hebben net een dikke 2 weken Oostenrijk achter de rug. Ook lekker! Het weer was wat extreem (2 dagen regen, toen zon en wat wisselvallig, toen 2 dagen sneeuw en hagel en drie dagen later zaten we alweer met 35-40 graden). En nu zijn we weer heerlijk aan het werk. Verder weinig nieuws van deze zijde. Alles z'n heerlijke gangetje en gelukkig weinig bijzonderheden.