Nog niet eens het semester uit, nu al geslaagd!! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu Nog niet eens het semester uit, nu al geslaagd!! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu

Nog niet eens het semester uit, nu al geslaagd!!

Door: Remko

Blijf op de hoogte en volg Remko

01 April 2013 | Nieuw Zeeland, Rotorua

De vlag kan uit, taarten gebakken, bier getapt, dozen gepakt!!

Permanent verblijf in nieuw zeeland is erdoor!
Het heeft even geduurd, maar ik kreeg vrijdag bericht dat ik geen visa's meer nodig heb. Precies nu ik een weekend geen mail ter beschikking heb, maar goed dat zei zo.

Ik ben er lang mee bezig geweest, maar nu ik hier ben heb ik het definitief kunnen maken en kan het dus naar buiten komen
te vaak heb ik gezegd dat het ging lukken en ging het niet door, daarom heb ik het nu in stilte gedaan.
Komende zomer ben ik weer in Nederland, dan pak ik de laatste dingen in, ik ben definitief Nieuw Zeelander.
Ik krijg een residency card ipv een paspoort omdat we als Nederlander geen 2 paspoorten mogen hebben, maar ik heb toch geen ambities om premier te worden :-D
Het heeft wat jaren geduurd, maar het is het waard geweest!
Nu dat rond is moet ik er wel aan gaan denken hoe we contact gaan houden, een maandelijkse mail hier is ws niet de beste optie :-(
Maar dat zijn details, hoewel niet onbelangrijk.

Ik snap dat hier met gemengde gevoelens op gereageerd gaat worden, maar ik ben iig erg blij!!!

Ik schrijf later meer, want ik heb nu veel te regelen, bellen en te doen.
En dat naast het leren.

Een groet voor nu en tot snel

Remko

• 01 April 2013 - 08:34

Annemarie:

Tis geen 1-april grapje he.....?

Van harte gefeliciteerd snaak!!!!

• 01 April 2013 - 08:48

Leendert & Janet:

Mooi Remko! Nederland wordt steeds leger, hahahaha! :-)

• 01 April 2013 - 13:59

Tom En Aryanne:

WOOOOOOOOOOW!!! Echt zo gaaf voor je! 1 vaardigheid heb je al onder de knie: geduld!

• 01 April 2013 - 15:09

Loes En David:

Gefeliciteerd Remko! We weten hoe graag jij dit wilde dus we zullen vooral blij zijn voor jou;-)! We zullen je hier gaan missen!! Nieuw Zeeland is natuurlijk wel een geweldig vakantie-adres!! xxx

• 01 April 2013 - 22:01

Cor En Marina:

He Remko,
    Gefeliciteerd met je behaalde succes. Toch wel mooi zo'n New Zealander in de familie. Heb je gelijk een goede rede om een trip te boeken Maar daar later meer over.............. Gefeliciteerd met je zus die vandaag ( voor jou al gisteren) jarig is. We blijven je volgen en hopen je van de zomer misschien nog te treffen. Het gaat je goed, al the best.

• 01 April 2013 - 22:29

Martin En Antoinette:

Je hebt het voor elkaar! Fijn voor jou! Al nagedacht hoe je een betrokken getuigen blijft van ons huwelijk?;)