Aan het werk! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu Aan het werk! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu

Aan het werk!

Door: Remko

Blijf op de hoogte en volg Remko

20 Mei 2013 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Nou ik leef nog hoor! Of moet ik zeggen, ik leef weer. :-P
Twas me de 3 maanden wel hoor. Dat valt niet mee terug de schoolbanken in. Maar ik heb goed nieuws: ik ben geslaagd. Alles ruim voldoende, dus missie geslaagd. Als het daar om gaat. Ik denk zelf dat het om eigen resultaten gaat en ik kan zeggen dat ik ontzettend veel geleerd heb en dit als basis ga gebruiken om verder te ontdekken. Geen bijbelschool meer voor mij, dat seizoen is voorbij.
Vandaag heb ik mijn 1e dag gewerkt op de ranch. Erg lekker om de handen vuil te maken.
Motorblok van een vrachtwagen uitbouwen, een weg verbreden, grondverzet, gravel erop storten voor een langdurig resultaat.
Allemaal leuke dingen en het eten smaakte dubbel zo goed. Een tevreden gevoel omdat ik veel gedaan heb. En ik heb nog 5 weken te gaan. Heerlijk! Ik ben bezig met de toekomst, maar hoe dat eruit gaat zien...
Dat valt nog even te bezien.
Ik ben optimistisch, wat het ook moge worden.

Ik laat het weten als ik wat weet,
Groeten!

• 20 Mei 2013 - 13:07

Leendert & Janet:

Suc6! Klinkt goed.

• 20 Mei 2013 - 14:34

Herma:

Wat een ervaring! Ga zo door.....En wel goed blijven eten hoor:-)

• 20 Mei 2013 - 16:21

Martin & Antoinette:

Van harte gefeliciteerd!! Moeten we je nu met 'u' aan gaan spreken?

Remko

hallo kijkbuiskinderen. Ik ga eens verder kijken waar ik mijn huis neer ga zetten. Nederland is voor mij te krap letterlijk en figuurlijk. Ik hoop dat mijn verhalen en (vele) foto's je kunnen (blijven) boeien. Meld je aan met je email adres, en ik zorg dat je een berichtje krijgt als ik weer wat geschreven heb. groetjes Remko