Vlag in top - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu Vlag in top - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu

Vlag in top

Door: Remko

Blijf op de hoogte en volg Remko

20 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Rotorua

En nog niet eens geslaagd :-) Terug op de ranch na een goede, korte, vlucht van 26 uur. De nederlandse vlag ging gelijk weer in top. Een fijn weerzien van een voor mij erg bekende plek.
Het voelt alsof ik maar 2.5 week ben weggeweest in plaats van 2.5 jaar, zo vertrouwd.

Ik ben alweer 3 weken weg uit het koude kikkerlandje. 'tIs hier nog volop zomer en dus lekker buitenweer. Alleen komt er weinig van omdat er gestudeerd moet worden. Valt dat ff tegen, na 20 jaar terug de banken in. Het rooster valt goed uit voor mij, maandag en woensdag 2 volle dagen van 2x 2 uur en 1x 2.5 uur, dinsdag middag 2.5 uur en vrijdagochtend 2.5 uur. Al met al genoeg tijd over, maar de hoeveelheid boeken die gelezen moeten worden, en dan scripties schrijven en uittreksels... Pfff, ik kan me niet herinneren dat ooit gedaan te hebben. Flink aanpoten dus. Ik doe dit semester: Romeinen, Nehemia, missies en apologetica. Daarnaast nog enkele "verplichte" dingen zoals op zondag mee draaien in de kerk waar nodig. Zoals gezegd, erg interessant.

Het is allemaal wel heel interessant, dus aandachtig blijven is geen probleem. Ondanks dat ik er alweer 2.5 week ben, heb ik alweer flink wat bekenden gezien. Nog lang niet iedereen, en er valt natuurlijk wel wat bij te praten, maar dat komt wel.

Afgelopen zaterdag bij een waterval geweest, lekker ff zwemmen en van een zijwand springen. 12 meter is toch best wel hoog, maar ook wel weer gaaf. Ff doorbijten dus.

Ik heb ook al enkele mooie shots gemaakt, o.a van champagne pool. Ik zal deze op de album pagina proberen te zetten. Gelukkig is het internet qua snelheid er wel op vooruit gegaan dus dat zou goed moeten komen. Ik zal de link ernaar hieronder in het bericht zetten.
Voor nu de groeten en tot de volgende keer

Nieuw: Diashow: voor de diashow ( in nieuwe tab) klik deze link.

Voor de foto's klik op deze link(s)

• 21 Februari 2013 - 12:33

Leendert:

Ziet er veelbelovend uit, Remko! Volgens mij vermaak je je daar wel.

Groeten ook van Janet,
    Leendert

• 21 Februari 2013 - 21:32

Tom En Aryanne:

Remko, heerlijk om weer wat van je te horen. We blijven je volgen. Geniet!!

• 23 Februari 2013 - 12:50

Petra, Alwin En Bengt:

Ha Remko,
    Leuk dat je weer op pad bent, maak er een leuke tijd van.

Groeten uit Houston(texas)

• 06 Maart 2013 - 14:37

Hannie Vogel:

Ha Remco,
    ik heb niet tot je foto's door kunnen dringen, digibeet die ik ben. HOE MOET DAT???? :-)
    Groeten, Hannie

Remko

hallo kijkbuiskinderen. Ik ga eens verder kijken waar ik mijn huis neer ga zetten. Nederland is voor mij te krap letterlijk en figuurlijk. Ik hoop dat mijn verhalen en (vele) foto's je kunnen (blijven) boeien. Meld je aan met je email adres, en ik zorg dat je een berichtje krijgt als ik weer wat geschreven heb. groetjes Remko