Thanks en meer - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu Thanks en meer - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu

Thanks en meer

Door: Remko

Blijf op de hoogte en volg Remko

12 December 2009 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Hey peoples
alleereerst bedankt voor de vele felicitaties via mail en de site.Erg gewaardeerd.
Ik heb de laatste tijd weinig van me laten horen, niet omdat ik dat nuiet wilde, maar omdat het niets schokkends is wat ik hier doe op het moment.
Tuurlijk doe ik leuke projektjes, maar
dat is niets nieuws toch?
Ik zal snel foto;s maken van de resulaten tot nu toe, maar met kerst voor de deur wilde ik jullie via deze weg alvast een goede en gezegende kerst toewensen. Geniet met een grote "G"

Verder beb ik gezond als wat na een weekje erge rottigheid (soort buikgriep, maar dat was het niet, erger) dus dat is een dankpunt.

Deze maand denk ik aan een permanent visum te kunnen beginnen (aanvragen) dus dat is een gebedspunt.

Ik heb nog geen auto, dus veel van de omgeving heb ik nog niet gezien, maar daar word aan gewerkt.
Er zal dan snel meer te vertellen zijn.
Wel jammer gezien dat het al aardig zomer begint te worden met temperaturen tussen de 20 en soms bijna 30 graden! Lekker zonnig weer, en m'n kleurtje begint dan ook al aardig terug te komen.

Ik schrijf gauw meer en dan met foto's.
Gegroet
Remko



  • 13 December 2009 - 09:00

    Leendert En Janet:

    Nou... toch nog de 1e! Leuk verslagje! Begrijpen we dat je jarig bent geweest??? Gefeliciteerd! Tijd dat je bij ons eens op de verjaardagskalender komt. Welke datum is het exact?

    Enne... dat van dat mooie weer hoef je niet te vertellen, hoor. Daar zitten we hier ècht niet op te wachten :(

  • 14 December 2009 - 15:03

    Helga:

    Hey broertje!!

    ik vroeg mij al af wanneer het 1ste verslag nu eens zou komen, en gelukkig daar is het!!

    Hmm. leendert en Janet jullie horen je te schamen ;-), datum 29 november.

    Het weer hier is prachtig een graadje onder nul, dus scheels slechts 30 graden ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Remko

hallo kijkbuiskinderen. Ik ga eens verder kijken waar ik mijn huis neer ga zetten. Nederland is voor mij te krap letterlijk en figuurlijk. Ik hoop dat mijn verhalen en (vele) foto's je kunnen (blijven) boeien. Meld je aan met je email adres, en ik zorg dat je een berichtje krijgt als ik weer wat geschreven heb. groetjes Remko

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 100653

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 30 Augustus 2013

De lucht in

22 September 2011 - 30 Mei 2012

Beloofd is beloofd

12 September 2009 - 07 September 2010

Op (naar) de toekomst

14 Juli 2010 - 21 Juli 2010

Vol vertrouwen

23 Augustus 2006 - 22 Oktober 2007

Gauw weer weg

18 Oktober 2004 - 30 September 2005

Mijn eerste reis vastgelegd op een blog

Landen bezocht: