2 weken of 2 jaren... - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu 2 weken of 2 jaren... - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu

2 weken of 2 jaren...

Door: Remko

Blijf op de hoogte en volg Remko

06 November 2009 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Zo, nou dat hakt erin! Kijk ik even gauw terug, ben ik alweer 3 weken weg zondag!
Eerst een week in Auckland, warain ik weinig heb gedaan,alleen de stad weer een beetje leren kennen, al is er niet veel verandert. Ook heb ik met iemand afgesproken die ik in 2005 in Oz heb ontmoet. Te lang geleden. Verder een bankrekening (mijn oude van 2 jaar geleden) heropent, soms toch handig computers.

Alweer 2 weken op de ranch en ik kan je zeggen dat het voelt alsof ik maar 2 of 3 weken weg ben geweest ipv 2 jaar.
Heel raar, het voelt als thuis. Morgen (zaterdag) is er een bestuursvergadering waar ik vragen in mocht stellen. Nou dat kost ze dus een uur extra, met een A4 half vol.:-)
Ik wil graag weten wat de toekomst volgens hen gaat inhouden en welke kant we opgaan. Harde afspraken over of ik blijf enzo heb ik niet gemaakt, maar zij doen alsof ik terug ben voor altijd. Nu is er ook zoveel werk te verzetten, dat ik wel voor altijd nodig heb om het op de rails te krijgen, hahahaha.

Ik zie wel wat ervan komt en hoe het loopt, ik hou mijn ogen open voor een busje/ 4x4, maar dat zal er ook van afhangen of ik blijf of niet.

Alles staat nog open dus.

Echt veel schokkends is er (nog) niet hier, maar het jaar is pas net begonnen ;-)

Oh ja de eerste 2 possums zijn gevelt, net als konijnen, > 10 al.
De eerste keer erop uitgaan leverde me 4 konijnen op met 5 schoten!
Niet slecht!
oh ja of de wintersloffen er komen weet ik nog niet, want de prijs voor possumhuidjes is nu 10 voor 120$
Leuke bijverdiensten dus.....

Verder ben ik al wel bezig met diverse projekjes hier, oa een bunkroom (slaapkamer, 8->12 bedden) verbouwen.

Anyways, we zien wel wat de toekomst brenge moge....


Een hartelijke groet aan jullie allen.


Remko

  • 06 November 2009 - 09:35

    Leendert En Janet:

    Leuke update! Fijn dat ze je gemist hebben en dat ze je nog willen houden ook (waar beginnen ze aan??????)!

    We zijn benieuwd naar je foto's maar je possums en konijnen mag je achterwege laten, hoor! Tenzij ze nog levend en schattig zijn....

  • 06 November 2009 - 13:17

    Miranda:

    Lekker bezig. Fijn dat je je meteen weer zo thuis voelt daar. Geniet er maar van. En ik hoop dat de toekomst je vooral veel goeds van onze Vader brengen moge! Waar je ook bent.
    Een hartelijke groet!

  • 06 November 2009 - 20:00

    Herman (randstad Dor:

    hoi Remko,

    leuk weer van je te horen en zien hoe het je vergaat.
    blijf je volgen en wellicht zien we elkaar,
    kan ook daar zijn...
    eerst busje laten (her)keuren...
    dat je het naar je zin hebt lijdt geen twijfel...
    suc6!!!

  • 06 November 2009 - 21:28

    Arjan & Miran:

    Hoi,
    leuk te lezen hoe het je daar vergaat!
    Wij Dordtenaren vragen ons alleen af wat Possums
    dan zijn?!
    Tja, dat krijg je he met die Hollanders, geen grein verstand van de bush enzo...
    Gr,
    Arjan, Miran, Anna, Otto, Daan en Ties.

  • 08 November 2009 - 16:58

    Tom:

    he rem,

    dat jaagverhaal bevestigd mijn beeld nog meer van jou: oerman!!!!

  • 08 November 2009 - 22:34

    Willem Broer:

    Hoi Remko ,zo te horen gaat het wel goed met je.
    k,heb altijd al gedacht
    Remko wordt een pelsjager ha ha.
    even zonder dollen jij hebt een avontuurlijk leven zeg.
    veel succes in je verdere avon(d)turen
    hartelijke groet.
    een oude buurman.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Remko

hallo kijkbuiskinderen. Ik ga eens verder kijken waar ik mijn huis neer ga zetten. Nederland is voor mij te krap letterlijk en figuurlijk. Ik hoop dat mijn verhalen en (vele) foto's je kunnen (blijven) boeien. Meld je aan met je email adres, en ik zorg dat je een berichtje krijgt als ik weer wat geschreven heb. groetjes Remko

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 100648

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 30 Augustus 2013

De lucht in

22 September 2011 - 30 Mei 2012

Beloofd is beloofd

12 September 2009 - 07 September 2010

Op (naar) de toekomst

14 Juli 2010 - 21 Juli 2010

Vol vertrouwen

23 Augustus 2006 - 22 Oktober 2007

Gauw weer weg

18 Oktober 2004 - 30 September 2005

Mijn eerste reis vastgelegd op een blog

Landen bezocht: