Flying Dutchman - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu Flying Dutchman - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu

Flying Dutchman

Door: Remko

Blijf op de hoogte en volg Remko

15 Februari 2010 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Jaja je leest het goed!
Onderweg als we zijn ben ik naar Parijs geweest (nou ja, die afstand, maar dan in NZ :-P
Ik ben er een weekend op uitgeweest naar Palmerston noord, zo'n 425 km zuidelijker. Even lekker ertussenuit had men voor me geregeld, wel jammer dat het precies in het weekend van Reggaemuffin was. Een groots reggae festival hier in Rotorua. :-(
Maar de tekst zegt niet voor niets "Vliegende Hollander"
We hebben net een kidscamp achter de rug met als thema piraten. Dus heb ik een piratenschip nagebouwd in 1 week tijd. Ondoenlijk, maar toch gelukt, zie de foto's.
Masten, kraaiennest, touwladder, zeilen, stuurwiel, rumvat, touwen, watervaten, kanonnen, kogels,
En er is natuurlijk maar 1 naam mogelijk...
Kijk snel op: (kopieer de hele link)
http://www.mijnalbum.nl/Album=AVPLH8IH
Het heeft even geduurd maar hier staat een overzicht van foto's van alle voorgaande berichten. Internet is hier nog niet overal zo snel als in NL of de steden, maar ik ben bezig met een computer en dat zal het sneller en makkelijker maken om in contact te blijven.
Maar ach geen bericht is goed bericht! Waarschijnlijk was alles gewoon vastgevroren daar in Holland.
Kheb overigens nog niets gehoord van een elfstedentocht :-P
Ik ben nu onderweg naar Auckland voor 2 dagen en heb onderweg bij vrienden een snelle verbinding en computer ter beschikking die ik voor de gelegenheid mag misbruiken.
Tis al laat en we vertrekken zo voor de laatste etappe Tauranga - Auckland waar we zo rond 4.30 aankomen. Dat word dus nachtbraken.
Het werk is nog steeds uitdagend en interessant, de zomer heet en hoofdzakelijk droog (wel vochtig). Ik blijf dus nog wel even hier.
Al moet ik daar gelijk bij vermelden dat sinds begin 2010 de chauffeurs van de visumlijsten zijn afgehaald. Het word dus kijken naar mogelijkheden om hier te blijven, al heb ik ook daar het volste vertrouwen in.
Volop genieten van de hotpool (elke dag) en anders staat er wel weer een ander avontuur op me te wachten.
Voor nu de groeten en gauw tot horens!
Remko

  • 14 Februari 2010 - 16:17

    David L:

    Hee Rem!

    Fijn om te horen dat je het daar zo goed hebt en je zo op je plek voelt! Missen je wel hier hoor, vanavond weer de zoveelste spelletjesavond zonder je.

    Keep having the good life m8!

  • 14 Februari 2010 - 16:18

    David L:

    Hee Rem!

    Fijn om te horen dat je het daar zo goed hebt en je zo op je plek voelt! Missen je wel hier hoor, vanavond weer de zoveelste spelletjesavond zonder je.

    Keep having the good life m8!

  • 14 Februari 2010 - 17:38

    David L:

    Hee Rem!

    Fijn om te horen dat je het daar zo goed hebt en je zo op je plek voelt! Missen je wel hier hoor, vanavond weer de zoveelste spelletjesavond zonder je.

    Keep having the good life m8!

  • 14 Februari 2010 - 18:27

    David L:

    Hee Rem!

    Fijn om te horen dat je het daar zo goed hebt en je zo op je plek voelt! Missen je wel hier hoor, vanavond weer de zoveelste spelletjesavond zonder je.

    Keep having the good life m8!

  • 15 Februari 2010 - 07:05

    LP En J:

    Heeeeeeeeee Remko,

    Leuk! We gaan je foto's uiteraard goed bekijken (behalve die ene... oei... dat is wel een hele ongure kop! ;))

    Groeten van ons!

  • 15 Februari 2010 - 19:59

    H & L:

    Schip Ahoy!!

    Remco, goed om te horen / zien dat je zo lekker bezig bent... zagen,fotograferen (heb je bijzonder aardig onder de knie)

    ene lekker bekkie met dat lappie!

    Ik had gisteren; zondagavond bijna aangemonsterd in het continent australie ;( helaas had ik te weinig legers... dus geen derde continent.

    mis alleen je spel analyse een beetje.

    Groet vanuit Lienden

    H&L

  • 18 Maart 2010 - 08:51

    Inge:

    he schip,
    ziet er cool uit!
    hoefies

  • 29 Maart 2010 - 11:08

    LP En J:

    Heee Remko... gaan we nog eens gezellige updatejes van al je belevenissen krijgen of heb je last van een writersblock???

  • 09 Juni 2010 - 06:29

    Michael:

    hoi remko hoe gaat die daar goed zijn een beetje uit het oog uit het hart maar denk nog wel aan je fijn dat je het daar zo goed heb heb ik hier ook in nerderland het is nu 09 06 2010 ga maandag op vakantie naar malta met tinka mijn broer is papa gewoorden tinka en ik zijn bezig on kinder te krijgen maar zijn al twee jaar bezig dus lukt niet lopen daarom ook in het ziekenhuis hun hulp is wel kom hoop dat je me nog eens wil mailen groedtjes michael hou doe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Remko

hallo kijkbuiskinderen. Ik ga eens verder kijken waar ik mijn huis neer ga zetten. Nederland is voor mij te krap letterlijk en figuurlijk. Ik hoop dat mijn verhalen en (vele) foto's je kunnen (blijven) boeien. Meld je aan met je email adres, en ik zorg dat je een berichtje krijgt als ik weer wat geschreven heb. groetjes Remko

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 100648

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 30 Augustus 2013

De lucht in

22 September 2011 - 30 Mei 2012

Beloofd is beloofd

12 September 2009 - 07 September 2010

Op (naar) de toekomst

14 Juli 2010 - 21 Juli 2010

Vol vertrouwen

23 Augustus 2006 - 22 Oktober 2007

Gauw weer weg

18 Oktober 2004 - 30 September 2005

Mijn eerste reis vastgelegd op een blog

Landen bezocht: