ERUIT!!!! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu ERUIT!!!! - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu

ERUIT!!!!

Door: Remko

Blijf op de hoogte en volg Remko

24 September 2009 | Nederland, Dordrecht

Beste familie, vrienden, kennissen en geinteresseerden.

Eruit, dat is die kies al wel, Na 2x proberen, eerst de tandarts, toen de kaakchirurg, maar het verhaal is nog niet over.
Ik heb nog wel last, pijn en een dikke kaak. Tis nog even aankijken hoe het gaat en herstelt.

Ik ga het nog een keer proberen, en wel op zondag 18 oktober om 11.30.
Dan bedoel ik naar nieuw zeeland vliegen. Tussendoor heb ik een proefvlucht naar Cairo voor 10 dagen, even vakantie vieren voor ik aan een zwaar jaar reizen begin. :-)
Dus als je me even niet ziet zo tussen 29 september en 9 oktober dan ben ik daar. Als alles goed gaat.
Mijn kieswond kan nog roet in het eten gooien al ga ik daar niet vanuit.

Nou ja, voor ik echt wegga, naar NZ dan, stuur ik nog een berichtje, maar voor nu weet je even hoe het ervoor staat.

Als je me nog wilt spreken, samen leuke dingen wilt doen, een biertje wilt pakken of iets anders leuks.Laat het me weten, maar weet wel dat de tijd krap word. (Beter de tijd dan je schoenen)
:-D

Voor nu de groeten
Remko

  • 24 September 2009 - 19:29

    Herman Nadels (rands:

    natuurlijk wil ik nog wel een biertje met je drinken...

    en wellicht lang daarno ook, wie weet...

    houd me maar op de hoogte..
    vrijdagavond ??? randstad????
    vr gr

    herman

  • 24 September 2009 - 19:40

    Cor En Marina :

    Een hele fijne vakantie in Cairo. Een mooie klim rond om de Piramides. Wij zijn er vorig jaar nog een keer geweest.
    Verder een fantastische tijd in NZ. Hou ons op de hoogte van je belevenissen. Het gaat je goed.

  • 24 September 2009 - 20:16

    Leendert En Janet:

    "Als je me nog wilt spreken, samen leuke dingen wilt doen, een biertje wilt pakken of iets anders leuks.Laat het me weten, maar weet wel dat de tijd krap word."

    Zit je jezelf nu weer uit te nodigen voor een avondje eten???

  • 24 September 2009 - 20:26

    Petra:

    Hey wat leuk, je gaat er weer voor! Heel veel plezier! Succes met alle voorbereidingen en je kies:(

    Groetjes Petra

  • 25 September 2009 - 07:29

    Xandra:

    Ola!

    Beterschap met je kies! Laat even weten wanneer je aan de borrel kan voor je ervandoor gaat!

  • 11 Oktober 2009 - 09:16

    Petra Van Aggelen:

    he remko,
    hoop voor je dat je wel op het punt staat te vertrekken, heel veel plezier en we gaan je avonturen wel lezen.
    groet alwin petra en bengt

  • 12 Oktober 2009 - 19:59

    Helga:

    "Als je me nog wilt spreken, samen leuke dingen wilt doen, een biertje wilt pakken of iets anders leuks.Laat het me weten, maar weet wel dat de tijd krap word."

    Nodig je ons nu uit voor een biertje in de Tijd?? Jeetje dat is leuk zeg ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Remko

hallo kijkbuiskinderen. Ik ga eens verder kijken waar ik mijn huis neer ga zetten. Nederland is voor mij te krap letterlijk en figuurlijk. Ik hoop dat mijn verhalen en (vele) foto's je kunnen (blijven) boeien. Meld je aan met je email adres, en ik zorg dat je een berichtje krijgt als ik weer wat geschreven heb. groetjes Remko

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 100641

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 30 Augustus 2013

De lucht in

22 September 2011 - 30 Mei 2012

Beloofd is beloofd

12 September 2009 - 07 September 2010

Op (naar) de toekomst

14 Juli 2010 - 21 Juli 2010

Vol vertrouwen

23 Augustus 2006 - 22 Oktober 2007

Gauw weer weg

18 Oktober 2004 - 30 September 2005

Mijn eerste reis vastgelegd op een blog

Landen bezocht: