babbels en bubbels - Reisverslag uit Tikitere, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu babbels en bubbels - Reisverslag uit Tikitere, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu

babbels en bubbels

Door: Remko

Blijf op de hoogte en volg Remko

10 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Tikitere

Hallo familie en vrienden
even een kort bericht om te melden dat er veel nieuwe foto's online staan.
Zoals ik al schreef zit ik op een campingfarm als klusjesman, klein en groot, ik doe ze.

Morgen zal er een extra stukje bijkomen van een aktiviteit die tot mijn takenpakket hoort.
Dat word een knaller
Tot zover een put gemetseld, een schuurtje gebouwd, een rek getimmerd, douches ingebouwd, in de nieuwbouw geholpen. En vele kleine klusjes. Erg grappig om te doen en de sfeer is wel goed.Zolang het gevoel erbij goed is blijven we nog even, dus ws nog wel een week of 1.5
We zien wel.
Ik ben iig nuttig bezig en ik word zeer gewaardeerd.
Ook word er al op gezinspeeld of ik niet vast wil blijven....
Nou eerst maar een jaartje reizen hier....

Morgen een drukventiel in het hotpool systeem vervangen, ik ga nog een betonnen pad aanleggen, hekwerk herstellen/aanleggen daken algvrij maken en zo gaat het lijstje nog wel even door.
De technische man hier, Tony, is 10 dagen weg dus ik heb een lijstje gevraagd met alle klusjes, ik vind dat wel prettiger ook dan heel de tijd vragen: "wat nu??"

Nou ja genioet van de foto's en ik hoor graag wat jullie ervan vinden, goed en slecht.

Groetjes voor nu,
jullie Globetrotter

Voor de nieuwste foto's online kopieer:
http://www.mijnalbum.nl/Album=UYYJYS3M

naar je adresbalk,

Voor alle foto's kopieer:
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=1010

naar je adresbalk.

  • 10 Januari 2007 - 08:52

    Leendert En Janet:

    Haaaaaaaa Remko!

    Mooie plaatjes! En trouwens goed dat we weten wat je allemaal kunt. Onthouden we wel voor als je terug bent.

  • 10 Januari 2007 - 09:06

    Frank:

    Heey Remmie,

    Er zitten idd een paar mooie foto's bij zeg! En dan heb ik het natuurlijk over de Hagelslag ;-)

  • 13 Januari 2007 - 08:03

    Peter:

    ok, I understand how to look at the pictures - terrific.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Remko

hallo kijkbuiskinderen. Ik ga eens verder kijken waar ik mijn huis neer ga zetten. Nederland is voor mij te krap letterlijk en figuurlijk. Ik hoop dat mijn verhalen en (vele) foto's je kunnen (blijven) boeien. Meld je aan met je email adres, en ik zorg dat je een berichtje krijgt als ik weer wat geschreven heb. groetjes Remko

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 100646

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 30 Augustus 2013

De lucht in

22 September 2011 - 30 Mei 2012

Beloofd is beloofd

12 September 2009 - 07 September 2010

Op (naar) de toekomst

14 Juli 2010 - 21 Juli 2010

Vol vertrouwen

23 Augustus 2006 - 22 Oktober 2007

Gauw weer weg

18 Oktober 2004 - 30 September 2005

Mijn eerste reis vastgelegd op een blog

Landen bezocht: