geen onzin - Reisverslag uit Bulls, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu geen onzin - Reisverslag uit Bulls, Nieuw Zeeland van Remko Schipper - WaarBenJij.nu

geen onzin

Door: Remko

Blijf op de hoogte en volg Remko

07 Juni 2007 | Nieuw Zeeland, Bulls

Tja daar ben ik weer.
Terug op het noordereiland, goed en wel overgekomen met een redelijk rustige tocht (windkracht 3) lekker gedoucht en wat op bed gelegen...Tja wie het eerst komt...die heeft een bed op de ferry. Je moet het maar net weten.
Wellington deed zij naam eer aan, WINDERIG! Man, je woei zowat van boord.
Goed vasthouden dus, maar wel een schitterende zonsondergang. Voor iemand die er al redelijk veel heeft gezien en vastgelegd kan ik zeggen een spectaculaire. Foto's volgen.

Nu op richting Tongariro crossing, en dan naar Mount Taranaki oftewel Mount Egmont. We verwachten sneeuw en dus ook mooie plaatjes.
Nou ja dat was even een update.
Groetjes voor nu en tot later.
Jullie globetrotter

• 07 Juni 2007 - 06:47

Leendert En Janet:

Ha Remko, terwijl jij schrijft over sneeuw is het hier alweer dagen 's zomers. Graadje of 22-23. Erg lekker weer dus. Fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt. Hier alles z'n eigen prettige gangetje.

Groeten van ons allebei!

inge

• 07 Juni 2007 - 17:04

Helga En Martin:

Hey broertje!

goed om te horen dat het nog steeds allemaal voor de wind gaat ;-)

Hier puffen we inmiddels weg van de warmte...

• 08 Juni 2007 - 14:07

Janny Beukelman:

Het noordereiland heeft toch zeker een warmer klimaat?
    veel plezier op je verdere tocht!
    Groeten van tante Janny

Remko

hallo kijkbuiskinderen. Ik ga eens verder kijken waar ik mijn huis neer ga zetten. Nederland is voor mij te krap letterlijk en figuurlijk. Ik hoop dat mijn verhalen en (vele) foto's je kunnen (blijven) boeien. Meld je aan met je email adres, en ik zorg dat je een berichtje krijgt als ik weer wat geschreven heb. groetjes Remko